IT Solution

Rozumiemy, że zakup towaru może budzić wątpliwości, a decyzja nie zawsze jest łatwa. W naszej firmie dbamy o to, aby proces zwrotu był jak najprostszy, dlatego umożliwiamy zwrot produktów stacjonarnie, w naszych placówkach.

Jak dokonać zwrotu towaru

Jeśli dokonałeś zakupu przez Internet, telefon lub e-mail – masz możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. W przypadku zakupu dokonanego stacjonarnie możemy rozpatrzyć twój zwrot towaru w naszym salonie także w ciągu 14 dni od dnia zakupu towaru.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu:

  • Odwiedź nasz salon pod adresem Henryka Sienkiewicza 2, 13-306 Kurzętnik,
  • Zwróć towar, jego oryginalne opakowanie oraz dowód zakupu, 
  • Wypełnij formularz zwrotu w naszym salonie. 

Kiedy nie możesz dokonać zwrotu towaru:

  • Ze względów ochrony zdrowia, oraz ze względów higienicznych, nie przyjmujemy zwrotów otwartych produktów higienicznych, w szczególności takich jak słuchawki douszne i dokanałowe oraz innych produktów mających bezpośredni kontakt ze skórą,
  • Oprogramowania, nagrań audio i wideo w otwartym opakowaniu,
  • Wersji cyfrowych oprogramowania,
  • Produktów uszkodzonych,
  • Produktów zamówionych pod klienta,
  • Produktów używanych, 
  • Produktów wyprzedażowych i outletowych, 
  • Produktów przerobionych na życzenie,
  • Produktów, których uruchomienie, konfiguracja lub inne czynności podjęte przez Odbiorcę
    spowodowały spadek ich wartości w porówna niu do ceny nabycia,
  • Produktów, których wartość gospodarcza (w tym także cena) uległa zmianie lub Produktów, które straciły wartość.